En mental bränna är bättre än ingen alls

SÅ-DÄR-JA!
En kopp med äppelpajste är nersmord, tillsammans med det nya avsnittet av tonårsliv. En serie som jag förövrigt tycker är jätteintressant! Sen är det massa fin musik till också, det gör ju inte saken sämre!

Hörrni, jag ligger och skådar mitt skinn och försöker intala mig själv att jag är ganska brun. Ena armen ser faktiskt riktigt välmarinerad ut i 40 watts ljus. Vad är det för felprogrammering? Jag är ju för bövelen i samma färg som Conan O'briens knäveck!!

...................................................................................................................................................................
(punkterna symboliserar de fem minuter då jag försökte tänka ut något riktigt skoj att knyta ihop säcken med, men failade totalt)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Kim

The Hives gör sin enda svenska festivalspelning på Sonisphere. Vad säger du om det då?!

2009-04-21 @ 10:06:17
URL: http://kimgunnarsson.tumblr.com
Postat av: Mats

Var glad att det inte är 60 watts ljus iallafall.

2009-04-21 @ 11:53:24
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0