En tisdagskväll i Vimmerby

Hoppla! Ikväll har jag cyklat omkring i ett grönskande Vimmerby med snygg-anso! (som förresten fick sommarjobb idag, grattis!) Först stämde vi möte vid flirtstället numero uno under sommartid - nämligen Sibylla. Några ragg fick vi inte, förutom fyra tilltufsade kråkor som hade staring-competition på min mjukglass.... efter en stund satte fikasuget in igen! Jag var nära på att beställa in en pommes men lyckades motstå. Istället styrdes kosan mot statoil, där de två smålänningarna slog på stort och köpte varsin te. Sedan pinnade vi iväg och satte oss mitt emot stans andra korvmoj och diskuterade livet. Och amputerade ben. Och välansade skägg....och hur det skulle vara att käka korv med Dr Matt Destruction...inga konstigheter!


Kommentarer
Postat av: Änsoooooo

du e himla bra bella! =D

2009-04-29 @ 17:41:55
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0