It's always better on holidays

Idag är det den stora pluggdagen, som jag har börjat kalla den. (Bara ordet ger mig svår ångest, ni förstår säkert själva hur sjuuukt mycket press ordet "stora" medför! Därför får den från och med nu istället heta lilla pluggdagen, känns mycket behagligare!)

Hur har vi då börjat denna lilla pluggdag? Jo, med en lång hundpromenad, en sinnesjukt god frulle och bläddrande i gamla skolkataloger. (Vem hade polotröja, utstående öron och huvudet vinklat 14 grader åt höger? JO JAG!)

Nähä, let's kicka igång this! Ska bara hämta lite choklad, chaite och två dagens nyheter....

.....och låneböckerna om palestinakonflikten...såklart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0