Jag börjar förstå varför mitt huvud är så brett...

Det var länge sen jag hade såhär många tankar snurrandes i huvudet.

5673 st. För att vara exakt.

En härlig smörja av
- vilken bikini ska man köpa?
- vad händer efter döden ?
- hur kan svartrockare göra såna perfekta ögonbryn?
- hur förökar sig egentligen sniglar?
- hur fasen funkar en kassapparat?
- kommer kajsa delta i något slags VM i quadrapop?
- vad gör jag i höst?

Men då tänker jag att de kan allt få cirkulera runt där ett tag. ÅÅÅJA! Skvimpa omkring i skallen! HA! För jag tänker ändå inte tänka er förrän om sisådär nio timmar!! (Enda undantaget blir snigel-förökningen, som jag tänkte klura på när jag borstar tänderna om 20 sekunder)

I-SAID-GOODDAY!!!!


Kommentarer
Postat av: Kaj

någon gång i min framtid lär jag delta i ett världsmästerskap i mobilspel^^ men kanske jewel quset! jag har knäckt det spelet tre gånger nu ;D



Isaidgooday!

2009-04-22 @ 10:14:53
Postat av: anso

haha shit va rörigt det måste vara i ditt huvud =S

2009-04-22 @ 21:02:01
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0