Dude, vilken kväll!

Goder afton!

Ikväll har det grillats med världens bästa tjejer!
Min fläskkotlett klarade sig, istället var det Ivonas kycklinglår som krånglade en del och fattade eld hela tiden (Den var on fire, skulle man väl kunna säga..) Efter inmundigande av typ 1 kg mat, så pillade vi ner banan med mjölkchoklad i glöden. JÄTTE-TASTY! (Jag var alltså inte ironisk där)

Nu sitter vi hemma hos Fritte och har precis checkat en film, Hancock med the favorite Will Smith. ÄR HAN INTE BRA SÅ SÄG! Kajsa har en mycket återfuktande kräm som vi smörjt in oss med (apropå Smith asså), så nu luktar vi sommaräng/farmor hela bunten. Very attractive!

På tal om attractive, Ås hade ett mycket lyckat card på Kajaken och mig från i somras. (Observera att det var maskerad!)


Stig-Helmer och en random tant!

Kommentarer
Postat av: kim

Det är inte maskerad om det endast är två personer utklädda... eller minns jag helt galet nu?

2009-04-18 @ 21:05:29
URL: http://kimgunnarsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0