Njutarn!



Idag är jag sådär äckligt lycklig och njutningsfull. Jag lever, jag mår bra, jag har en underbar familj och vänner som inte är utav denna världen. Jag sitter och njuter av att bara sitta och njuta. Jag kollar hur löven dallrar utanför fönstret och njuter av det. Jag blir tillfreds av det lite lätt surrande ljudet från laptopen. Det pirrar i magen av att finnas till, av att veta att vad som helst kan hända. Jag tänker på alla morgondagar jag har kvar att uppleva, alla solnedgångar jag ännu inte betraktat, och alla sommarljumma kvällsdopp som bara väntar på att omfamna mig.

Och det är en jävligt häftig känsla.


-
(Antar att det är såhär man blir när man lyssnar på Coldplays liveskiva dygnet runt...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0