Världens snyggaste man!





Här har ni honom! "Guds gåva till kvinnan", som jag och Kajsa en gång råkade väsa ut lite väl högt under en genomgång i mediasalen... (trots att det är en fruktansvärt sant så blev det en aning pinsamt när hela klassen hörde det) Förresten är det en kanonintervju i tidningen också! Jag läste, jag garvade, och jag gillade! Lite sjukt egentligen att en man både kan vara utomjordiskt stilig, intelligent (pelle är exempelvis med och visar sitt stöd i en film om trafficking som heter exit, fatta vilken bra kille!) och ha självdistans!

...sen vill jag bara passa på att påminna om att jag faktiskt KRAMAT den här mannen! Hans leende på kortet påminner very mucho om leendet på omslaget! (Kände att ni behövde veta det, ja)

Kommentarer
Postat av: Ivy

Haha.. Han ser väl bra ut då. Finns ju fulare liksom ;D skojar! Ja, första ridlektionen kommer bli sjukt nervös! Kommer nog dö lite halvt.. :/

2009-09-01 @ 14:44:09
URL: http://ditiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0