Goth-land!

Hörrni guys! Gotland låter väl ändå som en riktig kvalitetsemester? FÖR DIT SKA NÄMLIGEN JAG KAJSA OCH KARIN DEN 17 AUGUSTI! Jävlar i havet vad sköj det ska bli! Vet ni något kul man ska passa på att göra när man väl är där så låt fingrarna springa över tangenterna och meddela mig omedelbums! Jag är en gotlandsnybörjare utan dess like, enda gången jag varit där var på klassresan i sexan och då tjöt vi...och cyklade. Inte så mycket att gå på liksom.

Några undringar!
- Är Kneippbyn värt ett besök när man är närmare 20 än 10?
- Vart finns bästa maten och mysigaste cafeét?
- Vart hänger alla trevliga chinos/tygskor-dudes?

....och när man trodde att det inte kunde bli bättre, så kommer nästa höjdpunkt; Coldplay på Stockholm Stadium! Vi åker alltså direkt till huvudstaden där vi möter upp Emma och Ella, dreglar över Chris Martin & company, kanske lite utgång på det när man ändå är igång! Här kommer också ett ypperligt tillfälle för fika i samband med konserten! Är du frän, har bra musiksmak och inte tar dig själv på alltför stort allvar så SÄG TILL!

...så ska Bellas dejtingservice slumpa ihop dig med en lämplig kandidat..

stay tuned, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Kajsa heter jag..

..och jag är väldigt gla! Till gotland ska vi fara, och det är inte så "bara". Att dessutom dra storstan' och Coldplay efter de, det är något som bara pumor orkar me! LÄNGTAAAAAR ;D

2009-08-09 @ 11:21:55
Postat av: Tiina

Det stämmer så bra så :) det va några år sedan. Åhh, hur kommer det sig att du tackade nej? Jag bor en timme från Halmstad, Gislaved heter stället, så flyttar ner om 10 dagar. Ha det bra !!

2009-08-09 @ 16:31:00
URL: http://tiinapaananen.blogg.se/
Postat av: Ivy

Att vi tjöt minns jag! HAHA. Vilka minnen!

2009-08-25 @ 11:05:25
URL: http://ditiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0