Can you ask for anything more?

Hörrni mulåsnor! NEJ det är absolut inget skällsord! Mulåsnor är huuuuur gulliga som helst! Värre vore det om jag kallade er nakenråttor...hähä... (googling sker på egen risk)

Hur som helst så är det natt nu och ska man köra till mormor imorgon i arla morgonstund så BÖR man sova, så är det bara! Här kommer ett gäng bilder från det underbara kalaset hos Fridolf i lördags. Grattis tjejen, hoppas du hade en 20-årsdag utan dess like! Världens godaste mat, de mysigaste tjejer man kan tänka sig, och en hel sommarkväll till förfogande...så jädra bra!

Nu ska jag krypa ner i sängen och lyssna på härlig musik!


Hela gänger smilar upp saj!


jag älskar din mammas mat åsa!!


Jag har klippt lugg! Här är den kammad lite åt sidan. Den består utav tre ganska grova hårstrån.


Sky's the limit, tänkte Kajsa!


Sedan la vi min kamera på husvagnstaket och drog igång utlösarn!


Striden in action!


Skönsång och avancerad dans!

Kommentarer
Postat av: striden

vad glad man blir av bilderna!

2009-08-11 @ 16:01:35
URL: http://emmastrid.blogg.se/
Postat av: Nicole

Härliga bilder! :)

2009-08-14 @ 21:44:21
URL: http://nicolessquare.blogg.se/
Postat av: Kaj

vet inte om jag sa det i lördags, men du passar verkligen i luggen kvinna! den gör så att ögonen kommer fram =) lichsom. riktigt fin kväll i övrigt!

2009-08-16 @ 15:03:45

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0