Film är bäst på bio...helt enkelt

Tjenare liksom! Nu har jag och pappa sett Män som hatar kvinnor, så sjukt jättebra så jag blir helt till mig! Den 18 september går Flickan som lekte med elden upp på biograferna, det kommer om möjligt bli ännu häftigare! Vi som läst boken (ja se där, nu fick vi känna oss lite speciella också!) vet vilken jäkla spänning som väntar...huh! Blir svettig vid blotta tanken!

En annan grej som gör mig lite smått hysterisk är den nya Beckfilmen! (Jo jag har väl börjat inse att mitt förhållande till biofilmer inte är speciellt friskt, men film ÄR bäst på vita duken.. med en xlarge popcorn i knät) På onsdag smäller det, då åker jag och tjejgänget upp till världens bästa Ante och bosätter oss där över natten. Innan vi kryper ner i sovsäckarna ska ögonen vila på den nya rullen, we like it!

Vill du se trailern till Flickan som lekte med elden? Kolla här!
Vill du se trailern till nya Beckfilmen? Kolla in detta!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Var och såg Beck premiären förra veckan, superbraa :D

2009-08-31 @ 21:02:25
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0