The very first time I fell in love, got my heart broken then

Andra advent! Denna storslagna händelse firades med att hälla i en tesked kanel i förmiddagskaffet. Känner mig som en tant som står och mixar ihop egna kaffesorter, men what the heck! Det var förträffligt välsmakande!

Om någon möjligtvis fortfarande tror att jag ligger nerklubbad i en miniversion av H1N1, så har ni fel. Okej, det gör ont på armen om man trycker sitt hårdaste och samtidigt lyfter den över huvudet (sån akrobatik håller jag inte på med ens i vanliga fall!) men annars är det prima skinka. Jag tog ju sprutan i onsdags och gav mig själv två dagars konvalescens, eftersom jag jobbar helg denna vecka. Klockan 6 i fredagskväll var jag återställd igen! Där snackar vi pricksäkerhet!

Idag börjar jag vid fem, och ska därför inom en ytterst kort tidsperiod ta mig ner till stallet och bygga lite hinder åt Martina. OCH mocka, givetvis! Har jag sagt att jag älskar att mocka förresten? Jag tänker aldrig så bra tankar som när jag med hjälp av grepen jonglerar ner hästbollarna i kärran. När jag tänker efter (ja det är lite svårt utan hästbajsets närvaro men man får försöka!) så har nog 90 % av mina beslut fattats när jag håller en grep i näven.

Nu drar digilistans tio i topp alldeles strax igång, blir perfekt att gå till stallet med det i öronen!


Kommentarer
Postat av: ås

bra där, besegrat den onda armen och allt. jag ska nog baske mej smaka på chokladkaffet ngn dag. :P

2009-12-06 @ 14:45:23
URL: http://doolfan.blogg.se/
Postat av: anso

People would say when I passed their way:

"There's a hot young man going there, going there

An unhappy lad going there"



;)

2009-12-06 @ 20:50:37
URL: http://missanso.blogg.se/
Postat av: Johannizzz

Jo, det är nog hans kall här i livet.

dock inte på ett så tragiskt och tråkigt sätt som det låter. mer på ett visslande tivolisätt.

om du förstår mig.



det är fint. äter frukost för det ska ju vara bra.

osv osv. själv då ?

2009-12-07 @ 23:13:26
URL: http://dolorez.blogg.se/
Postat av: kajsa

kaj: stina är fast besluten om att vi inte ska vaccinera oss, hon tycker att det drabbar henne mest liksom^^ men vi får se.. jag kan ju alltid muta henne med en egen facebook-sida ;)



steijnA: üpdatera merA!

2009-12-08 @ 13:58:51

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0