Det svänger ju!


Molotov Jive - Made in Spain

Idag svänger jag armarna i takt med these goodlooking guys i hörlurarna! Helt ärligt så var det första gången jag medvetet hörde Anton & co idag - och bedömningen enligt Bellaöronen är: GILLART! JA! GIVE ME MORE! Sen var min första spontana (och lite desperata tanke) följande; vore det inte BAMSEKUL om dessa gossar släpade med sina instrument till Metropol och drog av en hell of a concert där? Då visar det sig att de har varit här redan! 2006! Jag känner mig genast jätteold..

..men till festivalen kanske? Det vore väl en fin kompromiss!?

Kommentarer
Postat av: karin

oooh Molotov rockar fett :D:D och just den låten är min favis

2009-02-11 @ 23:03:45
URL: http://karinronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0