Den rafflande upplösningen..


tusan vad jag vill ha maj när jag ser den här bilden! modellpålle; Ida

...jag kan inte göra annat än att tänka på vad som händer i de sista kapitlen i den sista Stieg Larsson-boken, shit! Så nu ska jag fylla på temuggen till bristningsgränsen, dra på mig nattlinnet och krypa ner och följa Micke Blomqvist & Lisbeth Salander. Sjuklig längtan till biofilmen släpps! 25 februari tror jag det var!

Hoho, imorgon ska jag och Kajsa frukost-bruncha i två timmar! Vi snackar hotellfrulle där, som Kaj uttryckte sig!

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: emmidanius

förstår känslan med boken Bella! grymt bra!

2009-02-05 @ 10:54:56
URL: http://emmastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0