Hujedamig!

GUD VAD JAG LÄNGTAR EFTER SOMMAREN! 

Var bara tvungen att skrika ut den meningen här i bloggen. (Och nej, alla årstider har inte sin charm. Definitivt inte "blötsnö-tät-dimma-minusgrader-och-ingen-sol"-perioden) Gaaad! Den största anledningen till mitt verbala utbrott är nog förmodligen att min syster snor mina vantar. Dagligen! Att gå omkring med torra, rödfrusna labbar är nämligen inte mitt största intresse. (Jag har inte det intresset överhuvudtaget, när jag tänker efter)

Tack Kajsa för en well-done-frulle! (Som ni vet så käkar vi gemensam frulle på torsdagar...de dagar vi inte försover oss alltså. Lite tant-varning på det sättet att umgås, men hey! Vi är ju ändå tjugo iår!)

Oh, nu ska jag glida (det är ju blötsnö och jag har inga mönster på mina stövlar..höhö) hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0