Jag antar utmaningen!

Världens bästa Ante utmanade mig för ett tag sedan...here's the answers!

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram
Morden i Midsomer
Parlamentet
Morgonsoffan
Grey's Anatomy
The O.C
Vänner
That 70's show
Fångarna på fortet (tog med en gammal klassiker också..hehe)

8 saker jag gjorde igår
Körde en riktig powerwalk ner till stallet (och det gick ju bra..not!)
Mockade fem boxar
Läste en hel del i Luftslottet som sprängdes
Köpte färgglada kuvert
Käkade upp en halv chokladkaka..bara sådär liksom!
Fick hem en hel kartong full med mammas gamla clothes
Duschade (och skållade) mig
Drack hejdlöst mycket kaffe..

8 saker jag ser fram emot
Sommaren 2009!
Antes hemkomst..
...och därefter Eken & Stridens hemkomst!
The Killers på Hultan!
(Hultan överhuvudtaget)
The Hives 26 mars i Norrköping!
Min och Kajsas huvudstadstripp i Mars! (Franz Ferdinand!)
VÅREN!

8 favoritrestauranger
Herreguu! Mcdonalds & Pizza Hut! Får jag säga några cafeér med? Tack!
Epok
Storgatan 48
Muffin Bakery
Tant Gröns café
Ett kanonmysigt café i Göteborg, precis bakom NK! Kommer inte på vad det heter..

8 saker på min önskelista
Ett presentkort som aldrig tar slut på Weekday
Världens bästa sommarjobb...
...som sträcker sig den mörka halvan på året
en resa till Australien...
...alternativt New York...
...och London!
Världens grillfest med mina vänner!
en till kram av Pelle!


Kommentarer
Postat av: ante

BÄLL ! Jag är så på ! När var hur, är det ?? Vart bokar jag ? Jag ä såååå på en roadtrip !!!! WAAAAH





ps: TAKE IT AWAAAAAY !

2009-02-04 @ 18:54:48
URL: http://tooonia.blogg.se/
Postat av: emmsoo

nice bella ! nice

2009-02-04 @ 21:06:38
URL: http://emmastrid.blogg.se/
Postat av: ansoo

Bästa listan ja sett på länge. instämmer på i stort sett allt =D

2009-02-04 @ 22:38:43
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0