Kakmonstret skriver av sig

Hey guys! Jag har under de senaste 24 timmarna befunnit mig hos min mysiga mormor, därav den knapphändiga uppdateringen. Men nu är jag tillbaka - mättare och mer hög på socker än någonsin. (Nej, jag kan ju inte tacka nej till alla kakor och bullar och praliner och godisar) Sammanlagt har det nog blivit ungefär sju koppar kaffe och tio koppar te...

Annars då? Förutom att tiotalet kärleksmums passerat min matsmältningssystem, så har jag också läst en norsk deckare och fått en gigantisk finne precis under näsan, mellan näsborrarna. (Värsta stället om man bortser från 'inne i näsborren'-finnen, den värsta sorten!)

Jesus så många som är med i tävlingen förresten, hur kul som helst! Tipsa era friends också! Kom igeeeen nuuu! *hejar på som en sån där överambitiös idrottsförälder*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0