Skämmes tamejfasen!

Dagens mysterium; hur pigg jag än är innan företagsekonomin, så slutar det alltid (ALLTID!) med att mina ögonlock agerar betongtunga persienner och helt okontrollerat flyger ner över ögonen! Jag får verkligen kämpa för att hålla de små diskvattenblå öppna, speciellt den sista kvarten innan fikapausen hägrar. Idag var det flytande-kanelbulle-kaffe och liten grön patron (hahaha! det kan man ju verkligen kalla fika..not!) som hindrade mig från att somna i skolbänken..

Asså, jag skulle kunna förstå den här trötthetsprocessen ifall jag hade lektioner åtta timmar per dag. Det hade varit rätt normalt att känna hur John Blund kommer och försöker locka mig då liksom...men nu är mitt schema världens bästa, jag läser fem ämnen och har max två lektioner per dag...det känns som ett hån mot alla hårt studerande femtonåringar med humörsvängningar, långa skoldagar och tre prov i veckan att jag, slacker-bella, somnar på dagens andra lektion!


Kommentarer
Postat av: Kaj

haha vilket hån! typ in you face loosah! in you face ;)

2009-02-26 @ 18:28:49

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0