Sommarsysselsättning; check!

JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB! tjuhuuuuu! Jaaaaaa! Min sommarekonomi är räddad! Mina planer kan fortföljas! Nu håller jag alla kroppsdelar med naglar på att det blir ett bra schema! (Lite ledigt när The Killers playar vore inte fel alls)

Det finns ett litet, liiiiitet minus bara! Jag tycker dom har så hiskeligt fina skjortor på ICA (jepp, det är där! you heard me!)...och nu ska dom tydligen satsa på pikétröjor i sommar...då kände jag bara; neeeeeej! *sträcker ut armarna i slow motion mot skjortan som ramlar nerför stupet, ut i avgrunden..*

Jag gillar idén med tvåvägskommuniaktion, så här kommer två frågor, direkt till DIG!
Har ni sökt några sommarjobb? Och vad vore drömsommarjobbet?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag har sökt ett än så länge. Drömsommarjobbet vore ju att få jobba på nån festival eller i samband med Sommarkvällar här i Gävle då artister kmr hit :)



Sv: Det var "Sen kväll med Luuk" från typ 2004. Och efter interljuvn så sjunger dem Walk idiot walk.

2009-02-24 @ 18:52:47
URL: http://www.magiskadagar.devote.se
Postat av: Malin

Svar; oja, karaoke är helnice! :*

OCH OJA (återigen), det var en helt underbar upplevelse att se underbaraste håkan <3 det bästa jag sett & hört på länge!



Jag har inte sökt sommarjobb ._. men jag borde verkligen ta mig i kragen och försöka hitta något!

2009-02-24 @ 19:06:33
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: anso

Å gud vad jag blir glad för din skull!!!!!!! du kommer se supersnygg ut i piké. jag kommer handla där heeeela tiden =D saknar dig otroligt mycket. men jag skickar en bamsekram härifrån vintriga mora <3

2009-02-24 @ 19:07:12
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0