Femtonårskalas

Hooola! Mitt dygnsvändande misslyckades bigtime! (men å andra sidan - vem hade förväntat sig något annat?) Jag gör ett nytt försök tonight, helt klart! Nu måste den den sista halvan av jullovet toppas!

Idag har jag firat Dannekusinen som turnade femton bast. Det bjöds på olika slags pajer och som grädde på moset blev det kladdkaka och en syndigt god blåbärspaj på slutet. Jag drack förövrigt mest kaffe av alla. TRE koppar! Farmor berättade historien om då hon skulle hämta mig på dagis och lyckades ta på overallen åt fel håll (benen i ärmarna liksom) Tydligen hade hon garvat så förskräckligt att de andra dagisbarnen hade frågat vad som hände...höhö. Sedan kontrade pappa med mina första insatser i idrottskarriären...japp! Det är en himla tur att man kan roa någon iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0