Fortfarande mätt!

Igår var det storfika hemma hos mig som gällde! Hoppas på att alla inblandade blev mätta, jag är iallafall fortfarande proppmätt - femton timmar efter liksom! Now we're talking! Jag vispade även ihop en morotskaka (med viss...okej, massa hjälp från min mamma! men det är liksom hennes triumfkort den där jädra kakan, så jag lät henne hjälpa till för bästa möjliga smakupplevelse, typ) Sen blev det rostat bröd med diverse pålägg - och te förstås! I mängder! Jag drack ur en litermugg eller något, det tog verkligen ALDRIG slut!

Sedan åkte två att tjejerna iväg på träning..och vi andra fortsatte trycka i oss, prata om Stockholm och i synnerhet New York, som E & E snart drar till....jesus! Det kommer bli awesome girls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0