Happy new year!


efter hives spelning på grönan den sista augusti 2008 foto: jag

Det nya året är igång guys! Jag tycker personligen att det känns alldeles fantastiskt. Ett helt underbart, och ännu blankt år ligger framför oss.. min enda planering för tillfället är att fortsätta läsa upp lite betyg på komvux fram till maj ungefär. Resten har jag inte en jäkla aning om. Och det känns både otroligt läskigt, roligt och spännande på samma gång!

Gårdagen var förövrigt grym! Mamma agerade snäll föräldrar och lånade ut lägenheten till oss, och runt femtiden började alla finklädda brudar trilla in! Det blev en utsökt trerätters, dans, sällskapspelande och en hel del skålande. Kvällen avslutades  med tedrickande och diskuterande på köksgolvet. Lite bilder från kvällen kommer dyka upp så snart jag lyckats ljusa upp dem (hähä, jag är inte så haj på kvällsfotogrtafering ännu)

Nu ska jag hälla i mig nudlar med räksmak tillsvidare!

Kommentarer
Postat av: karin

JAG ÄLSKAR DIN HEADER :D hahah! Hives på Grönan var en av de bästa dagarna i mitt liv :D <3 goooosh vad avundsjuk jag är på dig :O:O (ditt pelle-moment)

2009-01-01 @ 18:43:30
URL: http://karinronnberg.blogg.se/
Postat av: anso

kan inte tänka mig ett bättre sätt att fira nyår på än med er tjejer! =D

2009-01-01 @ 21:14:00
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0