heeeey kaaaj! (helloo bojen!)


during the fotbollsmatch på hawaiiscenen, hultan 08! WOW!

Det är mycket roligare att ringa till världens bästa Kajsa, än att plugga till morgondagens prov! Fast det visste vi ju redan! Och jag ser det som en ren nödvändighet också, Kajsa var faktiskt nästintill TVUNGEN att informeras om vilka sidor hon ska läsa i svenskaboken. (Nu tog kanske just inte den biten 1½ timme att reda ut, men...nästan!) Sen var vi ju tvungna att planera lite inför fredagens roadtrip också, yeah!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag var inte bara tvungen, utan jag var TVUNGEN att informeras! Om alla möjliga saker dessutom^^ älskar bilden tamejfan! Älskar dej! Rooooaaaaaadtriiiiiiiiiip baby!

2009-01-29 @ 18:43:37

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0