Min helg i fyra stycken

Helgen lider (vaddå, gör det ont?) mot sitt slut, och jag ska smörja in smalbenen och krypa ner i sängen. (Nu lät det ungefär som att jag smörjer in smalbenen för att glida ner under täcket lättare..och ja, det är lite av anledningen! Fast mest för att mina ökenlandskap till ben inte ska torka ut totalt)

Det har varit en spännande helg! I fredags somnade jag till ljudet av att två av mina djurkusiner (Humla & Dumla, marsvin) drack vatten i typ fem minuter precis ovanför mitt huvud. Morgonen därefter vaknade jag av att min andra djurkusin (Nelson, springer spaniel) stack nosen i örat och väckte mig. Mysigt! (Ja faktiskt, jag var inte ironisk alls!)

Igår night kom Kajsa och hämtade mig i den eleganta audin! Vi dunkade Hives som sig bör, och därefter blev det kladdkaka och glass hos världens bästa Frida, samtidigt som ögonglobarna vilade på p3 guldgalan. Tack tjejer!

Idag har jag gått på lågvarv bigtime! Först sov jag till ett. Sedan plockade jag upp Snabba Cash och sträckläste den hela eftermiddagen, och därefter red jag ut på hästen. I snöstorm tänkte jag skriva, men det blåste bara lite egentligen..

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Rosa döden

Snabba cash är very bra, den har till med jag läst. Fast jag gillar inte slutet :O

2009-01-19 @ 02:35:26
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/
Postat av: frida

Haha. Så sött, du sov typ i ett "minizoo" ;) Hihi. Lördagen var rolig. Men duu bowling at wednesday? :) So loooooong <3

2009-01-19 @ 15:06:50
URL: http://ecstasies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0