Kärlekste och soffhäng


tecken på att man börjar bli vuxen: man önskar sig en julblomma av tomten...


kärlekste med skummad mjölk och min specialtopping = heaaaaven!

Aaaaah fint veckoslut! Nu har jag suttit i soffan nonstop sedan åttatiden med ambitionen att göra så lite som möjligt. Planen höll till punkt och pricka! Fixade lite kvällsmat till mig själv, annars har jag bara latat mig. Med allt rätt tänker jag då, efter en dag med hundpromenader, ridturer och sex kilometer promenad!

Jag och le Kaj har bokat in en huvudstadsresa i Mars, halleluja! Det är Franz Ferdinand som playar på cirkus den 21:e, helt perfekt! Grymt bra band + att alla vårnyheter har anlänt till affärerna! (läs; till weekday och monki) Nu återstår bara själva bokandet.. (det första bokandet gällde bara i våra egna fullspäckade scheman..host)

Med en en svag förhoppning om att vända tillbaka dygnet så tänkte jag nu gå och lägga mig...good luck chuck! And good night readers!

Kommentarer
Postat av: emma

love the pics!

2009-01-03 @ 13:33:59
URL: http://emmakeey.blogg.se/
Postat av: Kaj

ahh ahh ahh! le frazze! now we're talking baby! :D

2009-01-04 @ 00:21:16
Postat av: Emma

åh jag vill med shoppa i huvudstaden! Men just det, jag kan ju shoppa i New York snart ;P

2009-01-04 @ 11:00:49
URL: http://emmastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0