Mardröm..eller?

Jag hade världens konstigaste dröm inatt, oh yeah!  (Det beror på vad man anser är konstigt, för såå himla konstigt var den faktiskt inte. Kanske världens konstigaste dröm var att ta i lite väl mycket..) Okej HURSOMHELST! (det behövs kraft i lungorna för att överrösta den där jädra parantesen! Fast nu blev det ju en till..ojdå!)

Jag drömde att Blondinbella var och hälsade på mig. Bara sådär! Hon var inlindad i en stor fluffig päls och drog på en gigantisk väska. Sedan umgicks vi och alla mina vänner..det mystiska var bara att vi smålänningar var väldigt extrema i vårt sätt att prata (här uppe KAN vi faktiskt säga r!) och dessutom oerhört snåla.. Det var precis som om vi uppfyllde alla fördomar som någonsin nämnts om smålänningar. Huh! Bella (inte jag alltså, utan den blonda) var på samma sätt väldigt extrem hon också, fast åt andra hållet givetvis.

Hur som helst så skulle det bli en rätt kul tv-serie..."Blondinbella flyttar in" alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0