Ökenlandskap och galopperande hästar


bild härifrån

Nu ikväll släpade jag med pappa på bio. Det händer inte alltför ofta kan jag intyga, senast vi var på bio ihop var jag sex år och då  såg vi halva Pocahontas. (Egentligen var det såklart meningen att vi skulle se hela, men jag råkade bli magsjuk och tillbringade de sista fyrtio minutrarna hängandes över toaletten i källaren på biosalongen..) och efter den incidenten har det liksom inte blivit av..konstigt nog.

Hur som helst! Australia stod på agendan tonight och den var...fantastisk! (Jag vet inte varför jag ALLTID tycker filmer är fantastiska, men den här var faktiskt..extraordinär!) Det enda pappa klagade på var att det var trickfilmat ibland. (...nähä?)Då blev jag lite förvirrad och undrade om man faktiskt brukar sitta på bio och kolla vad som är äkta och inte. Är det bara jag som lever mig in i filmen och låtsas att allt händer på riktigt?!

Nu ska jag sova galet hårt! Natti!

Kommentarer
Postat av: anso

å den filmen verkar ju jättemysig =)

2009-01-21 @ 00:02:59
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0