Passande lördagsmovie!


idag låter jag mina pupiller (alltså, är det verkligen HÅL? det låter lite otäckt..) vila på den här filmen!

Hello you! Jag glufsar i mig resterna av pizzan från igår och kollar på en romantisk komedi, The Holiday. Lånade den av Friden för ett par veckor sedan. Precis som vanligt när jag bestämmer mig för att kolla på en film, så går den på tv dagen efter. Så imorgon klockan 20 går det alldeles ypperligt att se den här rullen på trean! (Lite skumt egentligen!)

Hej och hå, nu ska jag slänga i mig den andra fjärdedelshalvan av min fetaost-beklädda pizza!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Tack detsamma! =)

2009-01-31 @ 15:46:02
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Postat av: Madeleine

åh då måste jag se den imorn :)



sv: ska inte göra så mkt den här helgen, blir mest plugg och lite vila. nationella proven börjar nästa vecka o lite förberedd vill man ju va. sj ?

2009-01-31 @ 18:12:18
URL: http://jennybe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0