Trettondagsmorgon.

Japp, jag är på väg i säng...har precis avnjutit en kopp julte framför en härligt varm brasa (kan det inte vara landskamp i ishockey varje gång man varit ute?! Mycket trevligare med vakna familjemedlemmar!) Metropol var grymt, om man bortser från konserten (Björn Rosenström är inte min style..någonstans!) och från det faktum att jag var sugen på köttfärspaj 60 % av tiden, och hade en kuvertväska att bära omkring på. Hur lätt är det att göra bläckfiskarmar med den i näven tror ni? Exactly!

Jag älskar förresten min säng! Faktum är att jag hyser en sån oerhörd mängd love till den här möbeln att jag högt och tydligt talade om hur mycket jag älskar den alldeles nyss.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0