Utomordentlig evening!


den här kombinationen kan inte bli bättre enligt mig! (snygg stillbild förresten!)

Vid halv sextiden var jag inne i ett riktigt mockarflow (dvs; man går och funderar över saker samtidigt som hästbollarna flyger i en snygg båge och landar i skottkärran två meter bort) när det ringde på mobilen. Det var Kaaaaj! Yeaaah! Så en stund senare puttrade vi hem hit (Kajsas körkort är en SÅN uppsving!) förberedde scones och chaité, för att sedan bänka oss framför le laptop där vi kollade in Mia och Klara som sändes igår. Tabita är le favorite!

Sedan blev det en styck Hiveskonsert från Hultan -01, och..låt oss säga att vi dog lite. Jag gjorde den glada upptäckten att Pelles ena mungipa går lite neråt när han ler, precis som på mig! Då gav Kaj mig det onda ögat! Som om JAG kan rå för att jag och Pelle har samma hårfärg, osymmetriska ben och snea munnar? Näe exactly ;)

Okej, let's sleep! Imorrn ska jag ratta peugeoten till småländska höglandet!

Kommentarer
Postat av: ansoo

hihi det e nästan så man tror att ni e gjorda för varann =)

2009-01-27 @ 00:05:25
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: Kajsa

NU tror jag ju att anso menar att du och jag är gjorda för varann och inget annat ^^

och nu tror jag däremot att det där var ett überfint kort på en notchy kväll! You rock!

2009-01-27 @ 18:17:08
Postat av: Madeleine

grym stillbild ;)

2009-01-28 @ 16:35:32
URL: http://jennybe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0