Beslutsångest

Det blev ingen skräckis igår! Marley and I sattes i dvd-spelaren, efter mycket om och men...

Mats: Vilken film ska vi se då?
Bella: Asså mig spelar det absolut ingen roll!
Mats: Då blev det den här!
Kajsa:...fast vill vi verkligen se den?
Bella: Jag känner nog mer för den HÄR, om jag ska vara riktigt ärlig. Orkar nog inte skräck ikväll!
Mats: Fast det här är en splatterfilm, det är mest blod!
Bella: Jaha!


...ja ni fattar! Till slut blev det iallafall hundfilmen, jag tjöt som en gris de sista tio minutrarna. Alla som har en liten hundbuddy känner nog igen sig i den rullen!

Hästen väntar! Smell ya later!


Kommentarer
Postat av: pelle

SÅ den sög alltså inte?



Filmer alltså ;P

2009-07-23 @ 20:19:08
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Madeleine

Jag såg den på bio, den är så himla rolig men slutar så sorgligt !

2009-07-24 @ 13:26:10
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0