Den som letar, har finnar.

Tillåt mig att asgarva.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAH!!!!

Jag har sånt oflyt så ni anar inte! Om två dagar är det festival i Hultsfred. För en gångs skull har jag pengar på kontot. Jag har också en biljett till festivalen. (Det är de bra sakerna!)

MEN: min mobil vägrade starta häromdagen. Lite finurlig som man är, så rotade jag fram ett gammalt mobilbatteri och tryckte in i åbäket Otroligt nog funkade det, och jag kunde starta upp den igen. Här kunde historien om Bellas batterimixande vara slut, men icke!

I ungefär två dygn fick jag känna mig som ett tekniskt under. Sedan la mobilen av IGEN. Jag väntar ju ett hyperviktigt sms, mamaaaa! Och festivalen närmar sig med stormsteg! Och mitt visakort har fortfarande inte dykt upp i brevlådan!!! Detta betyder att jag inte på något sätt kan få ut pengar från mitt konto (förutom att uppsöka bank..men hur smidigt är det?!)

...lägg där till små irriterande klifinnar i hela ansiktet! (det är doktorn som menar att jag har det, själv skulle jag vilja slå ett slag för rosacea eller hudsäcksinflammation! detta problem skulle förresten enkelt kunna lösas ifall jag hade min specialkräm här...men var är den? HOS PAPPA!)

...men va, problemen kändes genast mindre när jag fick skriva ner dom...fränt!
...ok det var temporärt, nu kom ångesten igen!

nu bankar vi ner i-landsproblemen med lite sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0