Festivalande pågår!

...som ni kanske, eventuellt, märkt av, så är aktiviteten inte särskilt hög i bloggtrakterna för min del right now.

BEKÅÅS IT'S HULTSFREDSFESTIVAL!!

..Jag gör med andra ord inte mycket annat än står och dansar på spelningar, varvar langos med smålandsrullar, sover till klockan ett och spexar omkring med roliga människor!

The Killers-konserten var förövrigt en av de bästa upplevelser jag någonsin varit med om! HERREGUD! Gåshud all over!

...jag informerar mer om det later on! Håll till godo med det här klippet sålänge!


Kommentarer
Postat av: karin

NÄÄÄ VAD AVUNDSJUK JAG ÄR!! avundsjukavundsjukavundsjukavundsjukavundsjuk

2009-07-11 @ 16:38:55
URL: http://karinronnberg.blogg.se/
Postat av: kaj

hur mäktigt var det inte då bella!! :D vill tillbaka lite^^ men ikväll kör vi igen, the hives för tusan!

2009-07-18 @ 14:19:33
Postat av: skentrevlig

THE KILLERS! Håller med, en av de bästa upplevelser jag varit med om med faktiskt! De var så överraskande bra och helt klart Hultans bästa spelning!!!

2009-07-20 @ 12:25:43
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0