Listen, baby!



Men hallå, klockan är ju apmycket!!!! Jag har redigerat bilder och lyssnat på musik hela kvällen, om ni kände för att få reda på den informationen.  Det ville ni såklart.

Något som ni kanske inte ville få reda på, är att mina halsmandlar är i samma storlek som framknäna på en shetlandsponny. Och ja, det värker en del! Nu har tydligen visdomständerna bestämt sig för att se dagens ljus också..

....jag blir bara mer och mer övertygad om att ett liv med lösgom är att föredra! Tänk vad smidigt att borsta tänderna exempelvis! Fastnar det mat (exempelvis majskolvar!!!) mellan tänderna är det bara att ta UT tänderna och go bananas med första bästa tandtråd utan att ens behöva uppsöka spegelglas! Inte behöver man vara rädd för att tänderna ska ramla ut heller....
....för det har dom ju redan gjort!

(det är en återkommande mardröm som jag har)

-
(samtalsämnet är ett grovt tecken på att jag borde sova, haj)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0