En midsommarnattsdröm

Och där hade ännu en midsommarafton passerats! Jag inmundigade en mäktig midsommarlunch hemma hos pappa mitt på dagen. Sedan sattes det kurs på Åsas place, en riktig kanonkväll visade det sig bli! Kommunikationen oss tjejer imellan hade visat sig vara ganska bristfällig, då jag totalmissat att vi skulle grilla (hur man nu i helskotta kan glömma på en sån viktig detalj!) Och sällan tidigare har väl ett kortspel varit så svårt att lära ut, right Kaj! En aning överseriösa när Anso skulle vända upp triumfkortet på skitgubbe dessutom, men varför hålla tillbaka liksom? (OOOOH! HÖGRE KAN DET OMÖJLIGT BLI!)

Kvällen avrundades med jordgubbstårta och spexiga samtal. OJA! Fin avslutning där! Kajsas granne kan möjligtvis ha varit lite fundersam om hon kollat ut på trottoren sådär runt halv två-snåret, men det är smällar man får ta!

-
Sen en liten sneakpeak inför the following week; kanske blir det ett möte med en hives-medlem i slutet av veckan...
....wait for it!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

åh berätta om det sista ! jag dööör av nyfikenhet !! :D

2009-06-20 @ 13:00:25
URL: http://www.magiskadagar.devote.se
Postat av: anso

gårdagen innehöll verkligen lite av varje =9 den kunde knappt bli bättre.



p.s jag har redan glömt bort hur man spelar skitgubbe. omöjligt spel =9

2009-06-20 @ 15:29:12
URL: http://missanso.blogg.se/
Postat av: Kaj

haha! ett ess, ETT ESS! (jag tappade lite när jag skulle lära ut reglerna, det kan jag erkänna, men HERREGUD ANSO hur svårt ska det va!? :P)



waaaaait fooooor iiiiiiit! :D

2009-06-20 @ 17:14:11
Postat av: karin

MEN GUD :D hahaha! jag dör. nu är jag sjukligt nyfiken :D en HIVES-MEDLEM?? :D:O

2009-06-20 @ 22:47:01
URL: http://karinronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0