Det blir en riktig festival iår!

AAAAAAH! Detta är REN OCH SKÄR LYCKA! Jag bara älskar mitt sommarjobb right now! (Iallafall schemaläggarn!!) Jag bad lite blygsamt om att helst få undvika kvällspass när Hultsfredsfestivalen äger rum, inte för att jag räknade med att det skulle gå igenom...

Hur som helst, idag fick jag mitt sommarschema och guess twice?!  Jag jobbar förmiddag på torsdagen, och därefter är jag ledig resterande festivaldagar! HUR BRA SOM HELST!

Update: Ja jädrar ja! Festivalen drar ju igång redan på onsdagen! Detta betyder att jag jobbar förmiddag både onsdag och torsdag, för att sedan vara ledig i tre dagar! Hur som helst så diggar jag fortfarande schemat stenhårt!! Slutar jobba 16 Augusti och det kan ju egentligen bara betyda en sak - ATT VI UTAN SVÅRIGHET KAN SE COLDPLAY SPELA PÅ STOCKHOLM STADION! Kaj & Anso, hur på är ni?!


jaaaaaa! lycka från förra årets festival!


Kommentarer
Postat av: kaj

jag säger såhär som svar på hela inlägget:

uauauauauaaaoooo! :D



COLDPLAY dåheeeee

2009-06-01 @ 17:10:10
Postat av: anso

men heregud! då har ju jag oxå slutat jobba! jag blev enormt lockad nu Bälls! =D GAAAAH!

2009-06-01 @ 17:26:27
URL: http://missanso.blogg.se/
Postat av: Ivy

Jag blev riktigt pepp på festivalen nu... Är ledig alla dagar utan onsdag då jag jobbar till nio tror jag. :P Härligt att du också fått så mkt ledigt!

2009-06-01 @ 17:42:02
URL: http://ditiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0