Just another summer


HERREGUD VAD SÖT! (kolla tungan!)


Hej blöggers! Storuppdaterarn här, hoho! Det verkar som den bejublade värmen är här för att stanna någon vecka iallafall. Seems good to me! Måste bara pallra iväg till apoteket för att inhandla diverse solkrämer för att hålla uvb-strålningen under kontrollerade former. (Liten parantes; syrran och hennes dude är i ett 42 gradigt Egypten...konstigt nog är jag inte alls avundsjuk...42 FACKING GRADER?!!? DET är temperaturen på duschvattnet som jag skållar mig på...typ!)

Man får inte va' slö, för då blir man dö'!

Haj!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag var i Egypten vid den här tiden för några år sen. WOOOOW säger jag bara. 42 grader är U-N-D-E-R-B-A-R-T!! ;D JAG är avis. (Men man skållar fötterna i sanden på stranden. Litet minus där.)

2009-06-23 @ 21:56:37
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/
Postat av: naomi

söööt!

2009-06-26 @ 12:02:23
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0