O det skulle ju va dans dans dans!


I klassisk håkan-manér svingar vi här våra ben (och armar, tydligen) innan öltältets andra dag

Åh herregud! Jag har suttit införsjunken vid frukostbordet, men ett kokt ägg i ena näven och en bok om världens finaste Håkan Hellström i andra. Jag börjar nästan gråta nu! (Spotifyar på mannen i sittande stund, så det sitter fint med lite nästan-böl) HAN ÄR SÅ BRA! Så genuiiiin!

Så.

Jag har bestämt mig.
Från och med nu ska jag leva mitt liv LITE mer på håkansättet. Leva nu! Bara nu! Och dansa som en tok, nästan hela tiden!

Här finns boken, om man vill köpa den vill säga. Det vill man! Jag ska pinna iväg till bibblan och lämna in mitt ex (mitt ex? gud vad barbariskt!) till tanterna där igen, känns FRUKTANSVÄRT jobbigt! Som att lämna ifrån sig en liten hundvalp! (eh..ja...)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh jag måste verkligen köpa den sen :) skulle aldrig klara av att lämna den ifrån mig om jag skulle låna den på bibblan (haha) ;)

2009-06-15 @ 12:28:23
URL: http://www.magiskadagar.devote.se
Postat av: anso

åh den borde man verkligen köpa. det ska jag anteckna nu =D

2009-06-15 @ 22:15:56
Postat av: kaj

jag tror jag ska döpa mitt framtida barn till håkan! eller pelle... pellehåkan? pellahåååkan! (jävligt svängig bild för övrigt^^)

2009-06-16 @ 10:17:13

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0