Och därmed pasta!

HÖRRNI! Jag känner mig jättevuxen! Har tagit ett mycket stort beslut idag, som innefattar pasta, lök och bacon. Jag ska pallra mig iväg till affären och inhandla följande:

en charlottenlök (måste googla så jag vet hur dom ser ut...jaha...avlånga..)
en halv rödlök (tror jag köper en hel ändå...känns lite dumt att håva fram en skärbräda inne i butiken liksom!)
ett paket bacon (här behövs ingen parantes, men för att skapa symmetri i inlägget så..)

SPÄNNANDE! Det är nästan så att man kan ana att jag tänker utmana ödet och göra en special-pasta med bacon!

Vilken inspirerande och nytänkande tjej jag är! Vilket initiativtagande!

Kommentarer
Postat av: anja

Ray Kluun - en sorts kärlek !

hett tips, på cdon är det 3 pocket för 99 ;)

hihi

2009-06-11 @ 16:06:11
URL: http://nidorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0