ÖH...

Här sitter jag med revbena' i brevlådan och försöker komma på ett sjukligt bra inlägg!
...och hur bra går det på en skala?!

Systematiskt jobb gör mig okreatiiiiiv! Jag är en konstnärsjäl som behöver nya inspirerande miljööööer! (Vilket inte nödvändigtvis måste vara ett matrullband..)

Så nu får NI hjälpa mig, dear readers! Vad vill ni veta mer om? Vad ska jag klappra ner på de arma små tangenterna? Vad är roligast att läsa?

HJÄLP!

Jag utför en blockad här tills dess att förslagen rullar in.
So you better be brainstorming!!


Kommentarer
Postat av: kaj

jaha, här kommer du med tomma hot om att sluta blogga! fy fan! jag tycker det är kul att läsa om när du eller ngn annan gör bort sig (din vardag i allmänhet faktiskt) och om mej givetvis ;P du skulle ju kunna ha en följetång (stavas det så :O) som handlar om vår fantastiska konsert-sommar baby! ojojoj^^

2009-06-02 @ 17:51:09
Postat av: Madeleine

Allt är bra som det är :) Men det är roligt med foton !

2009-06-02 @ 19:27:53
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0