Scha la la la laaa

Igår efter besöket hos Willekanelbulle, träffade jag Kaj, Stefan och Mädsi. Mats har via sms skrytit om sin välodlade mustasch, så dett ledde förstås till att jag hade mycket höga förväntningar på den. Mats kommer nersusande från en backe på cykeln och jag frågar besviket varför han har rakat av sig muschen innan jag hann se.
MEN!
det hade han ju inte alls gjort!

och jo! den syntes faktiskt!...ganska bra..
...när man förstod att den fanns där.

För övrigt så känner jag för att åka till ARVIKA! Inte för att jag kan det på något sätt, men jag är säker på att Steve och Matsi (och Lund!) kommer ha apskoj! SÅ! Här kommer mitt förslag!

Vad sägs om att gå ihop ett gäng nästa sommar och åka på varenda festival?! (Inte sommarjobba med andra ord)
....sounds very good to me!


Kommentarer
Postat av: anso

jag är ganska så PÅ den idén =9

2009-06-24 @ 23:10:39
URL: http://missanso.blogg.se/
Postat av: kaj

jag är redan on my way så att säga! vi slår på stort och tar en sväng till rooskilde med tycker jag! heck YES :D

2009-06-25 @ 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0