Make your own kind of music!

Chicas! Här sitter jag och dricker chai-te. Ur en stor bastant indiska-mugg. (Ja, jag kände att det var en ytterst nödvändig grej att informera om, så att ni får en lite bohem-mysig bild av mig) Jag har prickat av en hel del grejer på min to-do-list under de senaste dagarna, känns G to the Ö to the T to the T! (för den segläste: gött)

Efter den här helgen kommer jag vara 100 % redo att gå all-in på sommarens bravader! HELL YEAH!

En liten lista på alla bra saker just nu:
- Fotbollsmatch på Vimarvallen ikväll! Sköj! En korv sitter aldrig fel!
- Skatteåterbäringen har dimpat ner! TACK GUD!
- Årets sommarjobb kommer bli g-g-g-oood!
- (diverse ekonomiska problem lösta)
- Min ansiktshud har inte ramlat av efter att ha börjat med finn-gelé
- Shopping imörrn!
- Jag har hittat flertalet spekulanter på min pålle!
- DET ÄR SOMMAR!
- JAG SKA SE MASSA BRA BAND!
- JAG LEVER!
- MINA VÄNNER ÄGER!
- JAG HAR TAK ÖVER HUVUDET OCH EN FAMILJ SOM ÄLSKAR MIG!
- JAG ÄR KUNG PÅ SKITGUBBE!
- MITT SKOVSKAV PÅ TÅN HAR INTE IRRITERAT MIG PÅ VECKOR!
- BLOMMOR ÄR VACKRA!

...det började spåra ut lite där...men ni ser, en jädra massa bra saker!

Kommentarer
Postat av: anso

med andra ord har vi grymt mycket att leva för =D

2009-06-12 @ 18:13:32
URL: http://missanso.blogg.se/
Postat av: kajs

haha! en jädra massa bra saker^^ du är en av dem på min lista göllet!

2009-06-14 @ 13:25:35

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0