Watch out!


Carrie Bradshaw och Markus Krunegård? Kajsa och Mats?

GÖLLEPLÖTTAR! (jag pratar numera väldigt bonnigt till vardags, tack Mia & Klara for the inspiration!) Nu är det såhär då va, att gårdagen tillbringades i Småländska Höglandet. (Det låter betydligt mer högtidligt än vad det är, I tell you!) Där åt jag mormorsmat tills jag höll på att spricka, bokstavligt talat. Efter en hel del butiksrännande, uppsökte vi McDonalds där ännu en bastant måltid slukades. Därefter agerade jag fågelbo hela vägen hem till Vimmerby igen. Herrejädrar vad det är gött att sova i bilar!

Nu ska jag och det lilla nyklippta pälsdjuret ut på promenad, därefter blir det finbesök i form av Mats & Kajsa. Hejpa!

Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha, så himla lik markus x)

2009-06-10 @ 16:52:27
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0