Achtung baby, Ich bin ein sexual machine!

Guys! Vi är hemkomna från le capital! Det har varit en underbar helg hos bästaste Anso,som förövrigt har jordens skönaste säng, no kidding! Vi har sovit som ett knippe björnar hela helgen! På fredagen käkade vi pastasås, kliade Ansos fina lägenhet på magen (japp, den var så sjukligt mysig att den handlingen var ytterst nödvändig!) och pinnade iväg till Stureplan för att kolla på stockholm live på blue moon bar, yehaaa!

Och ja, det KAN ha varit en av de roligaste grejerna EVER! Vi garvade så mycket att det var en ren tillfällighet att skinkorna höll sig kvar på stolarna! Alla var vassa, men bäst av alla måste ändå varit avslutningen, nämligen Pontus Enhörning. The maaaan! (Det var förresten han som myntade uttrycket ovanför! Observera att man samtidigt ska göra rullande höftrörelser och se väldigt...tysk...ut!)

Efter den urladdningen av garv så upptäckte vi snygga musiker på krogen...gaaah!  (Ja, det kändes lite som en film, en sjukt bra en!) Men sedan gick brandalarmet (!) och det började lukta rök så det var bara för de tre musketörerna (jag, kajsa och anso alltså) att hugga tag i jackan och dundra ut. Action action!

Lördagen tillbringades mest på stan, vi fikade huuuur länge som helst! Mitt i diskussionen om vi skulle vilja ha eller va Zlatan, så dök en dansant Carl-Jan upp utanför fönstret. Diggar den mannen! Han såg oerhört glad ut! Vi var en sväng på söder innan, jag klev för första gången in på tjallamalla och....ja. Det var nog första gången som jag verkligen kände cravings för kläder! Men som den förståndiga kvinna jag oftast är, så höll jag i slantarna och spenderade en del pengar inne i soukgallerian.

Sammanfattningsvis; väldigt fin helg med två underbara människor! Nu ska jag krypa ner i sängen och gosa med pälskling! (Fy tusan vad jag älskar min hund!)

Kommentarer
Postat av: Kaj

gaaah! sthlm live baby! bör göras om fler gånger, lär också göras om fler gånger ;D (yes, his jacket is made of the gädda)

2009-03-23 @ 21:24:54
Postat av: Anonym

läser du mogis.se eller stinalees.se blogg?

2009-03-25 @ 17:56:17

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0