Dancing bear!

Just det! Jag skulle ju berätta mer om helgen...men vet ni vad? Jag har hjärnstillestånd och det enda som ploppar upp i huvudet är Tingeling, Africana (pizzan som jag så glatt satte i mig framför melodifestivalen i lördags!) och Robert Aschberg-look-aliken.
-
Tingeling-låten från melodifestivalen är förevigt fastetsad i hjärnan. Åt enchiladas med mamma och syrran förut och helt plötsligt sköljde tvångstankar över mig som tvingade mina stämband att sjunga på pausnumret om och om igen...
-
Pizzan (och kycklingrullarna) tillsammans med tjejerna var kanongod! Aaaah ni är bäst tjejer!
-
Det promenerade förbi en Aschberg-kopia när vi skulle dra till pizzerian...då började jag gasta om att Aschberg och Fylking går genom Sverige! Fasen det kunde ju vara han liksom! Så Emma rullade ner rutan och frågade om det var han, haha! Dessvärre var det falskalarm...

Näe nu ska jag sleepa, natti natti!




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack för dina svar på frågorna, ska fixa in dem i mitt arbete nu! :)



Jag vet Tingeling sätter sig direk på hjärnan, jag var ju där dessutom och sen håller alla på och sjunger den i skolan x)



Bara liie mer än en vecka kvar till Hives ! :D

2009-03-17 @ 13:15:03
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0