Jag är faktiskt lite finurlig, ibland

Gomiddag out there! Jag hamstrar energi genom lattedrickande och banantuggande. Går jättebra, really! Nu kommer jag bli hyper inom några minuter, och då är det bara att fort som fasen sjunka in i skolarbete, så man får det gjort.

Nu till dagens överraskning; jag har svenskatal på onsdag!!!! aaaaaaaah! Skrev upp mig på listan för typ sex veckor sen och tänkte att 'jamen det är ju osannolikt långt kvar tills dess', men nu sitter jag här. Banantuggandes (den är egentligen uppäten nu, men det lät så poetiskt) och fullständigt borta i pallet. Förra gången jag hade tal så började jag garva efter femton sekunder... Eftersom det är 1 april på onsdag så tänkte jag ta tillfället i akt och spexa till det lite! Därför blir det en liten redovisning om stå-upp komedi. Oja oja!

Och här kommer ett finurligt foto på mig som jag tog när vi kom hem från Stockholm. Kände mig bara så himla skojig! Just när sådana här anfall-av-spexighet sätter in så brukar alltid min syster vara hemma, och då är jag liksom TVUNGEN att skoja till det med henne (vart ska jag annars göra av all energi? kittla mig själv? näe det funkar inte!) Senast det inträffade så sjöng jag 'hej tomtegubbar' med östgötsk dialekt och dansade lite vaggande mot henne. Mycket uppskattat...


(här gör jag min spexiga pose, överdrivet glatt leende och pekfingret mot kameran! dessvärre försvann halva handen...)


Kommentarer
Postat av: annso

haha du är spexigheten själv ;)

2009-03-30 @ 20:00:59
URL: http://annzzoo.blogg.se/
Postat av: Leonard

Du, kolla gärna in mina nya bilder på min blogg och säg vad du tycker om dem! Det kommer några fler snart :)



Leonard

2009-03-30 @ 21:08:21
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: The Kaj

SNYGG tjej kan jag känna helt spontant! (spexig och singel med för den delen^^)

2009-03-30 @ 22:47:51
Postat av: Eimi

Man undrar ibland vad det är för sjuk värld vi lever i.. Spana bloggen min för att förstå vad jag menar.



Love

E



Ps. Schysst blogg!


Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0