Mittiveckan-inlägg

Åh! Jag fick en scones med blockchokladsbitar på av Kajsa förut! Just när det var som kämpigast med min lilla finaluppgift i webbdesignen, så kom hon smygandes med en lite påse överblivna scones till en Bella med sockernivån dallrandes nere i smalbenen. HUR GULLIGT?!?

En annan lite notis som jag har märkt av; när jag ska sätta kaffekoppen i diskstället nere i skolans cafeteria så känner jag mig alltid som Klara i Mia & Klara! Då vill jag alltid bolla ideér med Majsa (Mia-Kajsa) och känna av lite vart vi ligger i våran diskussion liksom. Kanske parera lite med händerna med. Pitcha idéer med varann, liksom...

Nu har jag druckit upp dagens andra kopp kaffe, och ska skutta iväg och ha historia. Sen är det full rulle till 48:an och lite fikelifik (hehehe) med EMMORNA som kommit hem till svedala igen efter usa-trippen. Superskoj!


Kommentarer
Postat av: anso

haha men du å kajsa ÄR praktiskt taget Mia och Klara

2009-03-11 @ 21:03:38
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: Majsa

hahah! de där handrörelserna gör faktiskt mycket för att få in le Mia/Klara feeling ;) du är grymmast gäddan!

2009-03-11 @ 21:56:04

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0