Njutarn!

Aaaaah dessa härliga fredagar! Klockan är fortfarande förmiddag och jag kastades inte upp ur sängen förrän halv elva. GÖTT! (det där med kastades är förresten bildligt talat, telefonen ringde och jag for upp som ett skott för att försöka tysta the man som skriker ' I've got attention, I've got a ten, I was a better honey, so I did it agaaaaain' på högsta nivå)

Right now har jag min attention på tekoppen här bredvid, verrrry tasty! Lyssnar på världens finaste låt med Eddie Wedder (Pearl Jam-mannen, berättade Jennifter häromdagen!) specialskriven för filmen som varenda human being borde se, nämligen INTO THE WILD! Aaaaah! Tänkte ägna ett helt inlägg till den otroliga historien framöver!

Förresten, är det bara jag eller är våren på ingång?

Kommentarer
Postat av: anso

usch vad du har det bra! Halv elva? själv tvingade jag mig själv att gå upp kl 6 =S

2009-03-06 @ 15:44:50
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Våren är på ingång ! Äntligen! :))

2009-03-06 @ 16:44:58
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0