Rea på tjallamalla.com!

klänning  top
blus kofta 
byxa kjol
alla bilder är lånade från tjallamallas webshop, check it out!

Buddies! Det finns massa snygga kläder till nedsatta priser på tjallamalla.com för tillfället. Här har jag slängt ihop ett axplock (hahaha gillar ordet!) av snygga plagg som ni hittar på webshoppen, under fliken rea förstås! (Killen var handsome och därför fick han vara med här..okej, koftan var nice den också..) Själv skulle jag kunna offra min lilltå (den använder jag inte så ofta ändå..) för den coola byxorna!

Kommentarer
Postat av: Mats...

Förlåt men jag tycker killen klär sig konstigt :P Jag har svårt med såna där kläder, det är näst intill avskyvärt enligt mig. Men tur är väl det, tänk om alla hade samma smak ^^

2009-03-05 @ 16:24:21
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/
Postat av: Kajjans kusin :)

riktigt frusterande snygga prylar dom har!

2009-03-07 @ 11:55:00
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0