Sunday sun!

Hey folks! Idag har jag sovit oförskämt länge, käkat frukost alldeles för sent, och sedan befunnit mig i stallet hela eftermiddagen. Wonderful! Perfecto! Solen värmde upp alla tre hudlager på maj idag, och det gillas! De senaste två timmarna har med rysningar längs armarna lyssnat på p3s dokumentär om tjörnbron som rasade 1980 (kolla den här bilden, fy tusan) väldigt intressant och obehagligt, ett litet tips bara!

Nu ska jag duscha lite för länge (det är lite av ett ledord idag, som ni eventuellt märker) och sen pysa till Kajsa och jobba med svenskaarbetet! Ciao!

Kommentarer
Postat av: annso

ja å Ivy lyssnade oxå på den dokumentären igår när vi åkte hem från högsby. Obehagligt är rätta ordet =S

2009-03-30 @ 12:33:20
URL: http://annzzoo.blogg.se/
Postat av: Ivy

Jag halvsov på väg hem så jag hörde bara några ord ibland :P haha. Kul att du gillade tårtan! Måste göra den nån mer gång :P Ingen fara med smset, huvudsaken var att du kom på kvällen och hade trevligt =)

2009-03-30 @ 12:42:43
URL: http://ditiny.blogg.se/
Postat av: pelle

yoyo, visst pluggar jag vid liu. till en början så läste jag KSM (kultur, samhäller och mediagestaltning) - men det var inte min grej. En massa med media dock, men för mycket kultur för min del. Låter lite udda, som om jag säger emot mig själv. Allt var väldigt pretentiöst. Men visst är det ett bra program för de som vill flumma runt lite ;D Nu läser jag en fristående kurs i Statsvetenskap.

2009-03-30 @ 18:12:13
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0