Laaa-lalalalalaaaa!


Franz Ferdinand med nya hiten Ulysses! Very dansvänlig!

Kan man låta bli att INTE dansa till det ni just lyssnade på, känner jag? Kaj, jag är fruktansvärt, enormt, RYSLIGT sugen på att sticka och kolla på Frasse när vi är i Stockholm den 21 Mars! Isåfall så ser vårt helgschema i huvudstaden ut såhär;
-
fredag; krama finaste anso, käka en amaazing lunch, gå på STOCKHOLM LIVE på kvällen! gaaah!
lördag; shoppa så in i norden, käka goooood mat (donken räknas in här också, jag älskart!) se frasse på cirkus! (eventuellt dåva!)
söndag; jag tänker långfika på muffin bakery, kanske någon biorulle med tillhörande popcorn också...

Låt tiden gå fooooort!

Kommentarer
Postat av: anso

låter som ett himla bra schema =D

2009-03-04 @ 18:32:42
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: karin

jag tycker ni kan gå på franz :D haha jag ska görat

2009-03-05 @ 17:10:31
URL: http://karinronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0